Kızlar bugün 39 haftalık olduk kontrolüm vardı . Plasentamda yaşlanma varmış , suyum azalmış (geçen hafta kontrole gelmiştim ama benim suyum yavaş yavaş akmış :( iç çamaşırım ıslanıyordu ama sıcaklardan diye düşünmüştüm hep) acil yatış verildi birde bebeğimin kilosu 3.900 Altan bir ilaç verecekler normal sancı başlasın diye dua edin kızlar normal doğum yapmak istiyorum 🥲