[silindi] Ben 39 haftalik hamileym Hastahaneye düşdüm ishalim doktdor bagirsakda enfeksyon var dedi ne derman iyne hiç bir şey ishalimi kesmiyor nolucak kusmak istisorum kusamiyorum