Mrb hanımlar 31 haftalik hamileyim dünden. Beri geçmeyen bir kasık ağrısi ve batma var yürürken yatarken kalkarken gece gecer uyursam dedim ama yok interneten bakıyorum doğum yaklaştığı icin olur diyo ama aşırı derecede ağrıyo başına gelen varmi erken doğum olacak die korkuyorum aksi gibi bulunduğum şehirde doktor problemi var randevu dolu diyor acile gitmelimiyim geçermi yardım