Kızlar 38 haftalık hamileyim herhangi bir doğum belirtim henüz olmadı. Özür dileyerek soruyorum bu sabah dışkımın rengi farklı idi. Demir ilacına bağlı olarak rengi hep siyah ya da yeşildi ama bu sabah sarı turuncu geldi. Yumuşaklık olarak da normal dışkıydı. Bunun doğumla bi alakası olabilir mi ? İlacımı aynen kullanmaya devam ediyorum.