bdenerigokce Yagmur-194 sadece bebeği niye düşüneyim canım kendimi de düşündüğümden diyetisyene gidiyorum😂 boş kilo almanın ne bana ne bebeğe yararı var 😂
Yagmur-194 bdenerigokce yalnız ben aşırı kilo almak istemiyorum bebeğe aldırmak istiyorum. Kilo almak için diyetisyene gidiyormusunuz diye bir soru sormadım.
Zeynep_ze bdenerigokce peki nasıl ilerledi süreciniz kaçıncı haftadasınız kaç kilo aldınız bebiş iyi mi öğrenebilir miyim bende destek almak istiyorum ama kararsız kaldım
bdenerigokce Zeynep_ze ben 10 kilo aldım 26. Haftadayım🙈 ama göbeğim olmasa kimse hamile olduğumu anlamaz 🫶
Zeynep_ze bdenerigokce ya bendede on kilo aldığıma inanmıyorlar aslında beş altı kilo almış gibi duruyorum göbeğimde büyümedi çok ama kendim takıyorum kafaya biraz diyetisyen desteği alsam mı diye siz ne zaman gitmeye başlamıştınız
bdenerigokce Zeynep_ze ben öğrendiğimden beri diyetisyenleyim, sağlıklı beslenmek için aslında hem de kendimi daha rahat hissediyorum böyle 🤷♀️ inşallah emzirme sürecinde de beraber olacağım zayıflayana kadar