cokkasmabeabi bende normal istiyorum doktor bir sorun yok dedi… Normal için sordum,, tabi son dakikaya ne olur bilemeyizki… Annem rahatsız hastanede duramıyor doğum olunca çağırıcam evde yardımcı olucak… Normal doğumda sıkıntı olmuyorsa gerek yok o zaman dediğiniz gibi