Kızlar bu hastaneye giden var mı varsa görüşlerinizi paylaşır mısınız🌸
kızllarrrrr
Cevap ver verecek kimse yok mu
???
Ben 3 sene önce orda doğum yaptım Melek diye doktora gidiyordum