pinkymoms Kızlar sancı nasıl bişey acaba? Günde bir yada iki kere böyle kasıklarıma bıçak gibi bir ağrı saplanıyo hareket edemiyorum ama sonra geçiyor. yalancı sancı mı bu nedir ne yapmam lazım?
yenibirannis pinkymoms 31 haftalığız banada oluyo o dediğin agrı sancılar çok uzun sürmüyo doğum sancısı olmadığı kesin son aylar olduğu için yalancı sancılar cnm korkma
pinkymoms yenibirannis evet geliyo bi 3-4dkya geçiyo zaten daha önceki gebeliğim sezeryandı o yüzden hiç ağrım sancım böyle kramplarım olmamıştı ilk defa yaşıyorum merak ettim çünkü bildiğim kadarıyla doğum sancısı adet sancısıyla aynıymış ama benim yaşadığım adet sancısı değil
yenibirannis pinkymoms aynen o 5 dk’da 1 girermiş bel kasıktan vururmuş bnada oluyo 2 dk ya geçiyor sonra 3 4 saat sonra bidaha☺ bebişler büyüyo rahim büyüyo normal