Nermin6060 benim 2300 dü 36 da
Gelişim geriliği vardı yani kg az alıyordu o yüzden gelişim geriliği deniliyo kg az aldığı için kg geride olduğu için şükür başka bi geriliği yok şuan 37. Haftada 2480
Normalde 3 kg olması lazım ama biraz zayıf
Kafana takma doğunca kg alır 2500 geçtiyse problem olmaz doğunca çok hızlı kg alır sağlıklı olsun yeter dedi doktorum 🙏