Hkgu bende 15 gün önce doğum yaptım kuzum ve sabah bi kalktım suyum gelmişti öyle çeşmeden açılır gibi boşalmadı benimki. 1 saat içinde hasteneye gittik ve yatışım yapıldı hiçbir ağrım sancım olmamasına rağmen muayene de 3 santim açıklığım vardı. Ve sonra mükemmel bir normal doğum hikayem oldu çok şükür 🫶🏻🥰 demem o ki hastaneye git nts ye bağlıcaklar sonra utrasyondan bebeğe ve suyuna bakacaklar muayene edecekler eğer bebiş gelmeye karar verdiyse gelecek bukadar hiç sitres olma herşey çok güzel oluyor zaten 🤰✨