Kızlar 10 haftalık gebeyim süregelen idrar yolu enfeksiyonum var gebelikten sonra da sık sık yaşadım doktorum augmentin ve tek kullanımlık şase yazmış ancak augmentin i kullanmakta kararsız kaldım prospektüsünde ilk 3 ay zorunlu olmadıkça kullanmayın yazıyor ben çok kararsız kaldım bebeğe zararı olur mu kullanan oldu mu(doktoruma sordum ama mesuliyet almıyor) tecrübeli arkadaşlara sormak istedim