EbruBoluKaya Beyhan1802 vallahi ben çalışırken çok iyiydi şuanda bilemiyorum çok oldu ayrılalı ama hala güzel diyorlar. Uğur hanım vardı iyi bir doktordu hala duruyorsa ve Gökhan bey