Poncik38 saçma sapan işler yapıyorlar ya benim.bebiste iki hafta gelisim.geriligi var cuma günü gelmiştim 2200 du dün gittim yine 2200 çıktı karin çevresi 33 ile uyumlu diğerleri de 34 35 ile uyumlu hiç haftası ile uyumlu değil daha bekletecez diyolar 3 günde bi kontrol var takip ediyorlar ona rağmen normal gibi gözüküyor dedi