TugceArslan Annem de kendi senesinde erkek senesinde kız doğurmuş. Anneme çekmişim. 6 Martta kızım olacak😄
DestinyTutarAkyol Benim de Ocak erkek benimle beraber 5 arkadaşım da erkek çocuğu olacak 2019 gazlı erkek bebekleri ile dolacak 😂 neyse ki hepsi anasının oğlu olacak 😂
Nisam2008 DestinyTutarAkyol cnm ben seni tanıyor olabilirmiyim 😂 İzmir essi güzellik merkezinden faceden arkadaşız sanırım 😂 Resimden tanıdım
Berilikom DestinyTutarAkyol niye gazlı olsunlarki aman Allah korusun çok fena oluyor😅😱sağlıklı olsun larda
Nurhayat1212 Yaa ben daha ogrenemedim doktor temmuza geliyo dogumun dedi ama cinsiyetimizi bilmiuoruz acaba temmuz kiz mi😁
Elif380 Nurhayat1212 benim de son adet tarihime göre Temmuz’a geliyor sizinki kaç son adet tarihiniz benimki 8 ekim 😊
Tazeannevebebegi Nurhayat1212 benim de temmuz a denk geliyo bi değişiklik olmazsa inşaallah kızdır hayırlısyla tabi 🤗
BBusraa Deletedmom2224 hahahaha çok güldürdün ya valla 😂😂 olsun canım yaşıtı napcaz kendinden bir iki yaş küçük bulsun o da olur 😂😂
Suzitosuzi Deletedmom2224 bu sene de hep kız senesiydi ben de diyordum bu kadar kız kimle evlenecek?😁😁😂