Kızlar bu sabah randevum vardı doktor şeker yüklemesi yaptın mı dedi hayır dedim. 75 gram şeker yüklemesi yazdı, açıkçası kararsızdım yapmakta pek istemiyordum ama doktor söyleyince bir an yapmış bulundum, ilacı içerken midem bulandı kustum çoğunu, hastaneye de ilaç sonrası kan için gitmedim. Pişman oldum zaten keşke icmeseydim diyorum, bir zararı olur mu sizce kafama takıldı zararlı olduğunu söyleyenler var çünkü