cerenil
doğumla birlikte bütün bu anormalliklerin geçeceğini umuyorum, sizin erken başlamış inşallah doğumunuz benim gibi geçe kalmaz, sağ salim yavrunuzu kucağınıza alırsınızda çok çekmezsiniz o kaşıntıyı. gece yatakta oturup ayaklarımı kaşıyorum resmen. cildiye randevusu bulamadım ben, hem acildeki doktora hemde kadın doğum doktoruma sordum ikiside ilaç vermedi bana umudum doğumla beraber geçmesi yönünde 🥲