sevaldqn1 Selinmoon evet çok hızlı geçirdim ben hamileliğimi 🥹🥹 öğrendiğimde daha 5 haftalıktı nazlı prensesim
sevaldqn1 Selinmoon hayırlısıyla geçer inşallah aşkım göz açıp kapadım şakkk ortaya geldim ben 2 3 ay sonra kucağımda belki de 🥲❤️
Poncik38 Selinmoon ne güzel işte masallah . Benmde ilk kizimda oyleydi. Hamileligm sonuna kadar hiç bir belirtim yoktu çok iyiydim çok rahat geçmişti 😆
Selinmoon Poncik38 haha gerçekten mi 😂 ne bileyim çevremde herkes deli gibi belirti çekiyor ben böyle olunca korktum 😂
yarencaliskan Selinmoon merak etme hareketlerini hissetmeye başlayınca anlayacaksın sorunsuz hamilelik geçir inşallah 🥰
Seymom Selinmoon Selamm, ben de tam 7 haftalık. Aynı gidiyoruz🥹 kasıklarımda ağrı oldu geçen haftalarda yerleşme ağrısı dediler bu hafta halsizlik var üstümde ve göğüs hassasiyetim çok
Selinmoon Seymom selam canım 👋 benim de kasık ağrım çoktu ama geçti ara sıra oluyor. Birde sivilcelendimmm 🙄