7+1 haftalık hamileyim hiç bir belirtim yok arada benim ağrıyor kasıklarım en başlarda ağrırdı onun dışında mide bulantısı yok göğüs hassasiyeti de aman aman yok. Kalp atışını duyduk ama neden hala böyleyim benimle aynı olan var mı ? Bu hafta bir doktora da sorayım 😀