Mervikk59 Kızlar 32+2 haftalığım kontrole gittim kilosu 1.740 gr dr iyi dedi ama bana az geldi 30. Haftada 1600 gr dı sanki çok az kilo alıyo sizin o haftalarda kaç kiloydu bebişleriniz
Alparslanveannesi27 Mervikk59 bence haftasına göre iyi gidiyor ben 28 haftalıkken 1732 idi doktor 32 haftada bu kiloda olması gerek dedi diyete gir dedi olması gereken bence seninki canım
Ertugrul Mervikk59 benimde 30da 1875di cnm 32+1ken 2.200 dedi yani 300 Gr gbi brsey aldı banada az geldi
Gldekpnci Mervikk59 32 de 2260 kiloydu ama kişiden kişiye değişen bişey bu sağlıklı veya sağlıksız denilemez
Mervikk59 Alparslanveannesi27 maşallah toplu bebek yinede iyi oluyo canım erken doğum riskim var ciğer geliştirici iğne yapıldı ama küveze girmemesi için birazda kilosu olması lazım o yüzden 1700 duyunca üzüldüm biraz 2 kiloya yaklaşmıştır diye düşünüyodum 😔
64Demet64 Merhaba Az önce Kontrolum vardı 28+2 de 1301 gr idi 32+1 deyiz 1999 gr 2 kg ya 1 gr kalmis🤣🤣 doktorum normal hersey yolunda dedi. Doktorun normal dediyse oyledir ona guven sonucta her yetiskinde ayni kiloda degil her bebekte ayni olmamasi normal
Mervikk59 64Demet64 Maşallah canım sağlıkla kucağına alırsın insallah 🌸❤️ Bende 2 kiloya yaklaşmıştır diyodum 1700 duyunca biraz üzüldüm açıkçası erken doğum riskimde var çünkü kilosu ne kadar fazla olursa o kadar iyi gibi geliyo o yüzden 😔
64Demet64 Mervikk59 alakasi varmi gervekten bilmiyorum ama maden suyu muz kasar fln kilo aldiriyor diyorlar ama ne kadar dogrudur bilmem. Son bir aydir gunde 1 maden suyu icmistim acaba ondanmi bole kilo aldi diye dusundum bende bilemedim ama iyi bolesi 🙂🤣
Alparslanveannesi27 Mervikk59 canım benim inşallah zamanında gelir bol bol muz ye kefir kaşar et yeşillik ceviz fındık bunları fazlaca tüket istersen🤲
Mervikk59 EbrKzlky maşallah canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🌸 43 cm boyu 1 hafta önde dedi kilosu iyi dedi ama az gibi geldi işte banada 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var umarım güzel haberler alabilirim 🤲🏻
Anneumut2318 Mervikk59 bende 32 doğum iznine çıkmak için gittim bebeğim 1636 kilo tekdi çevrem küçük dedi dün tekrar gittim şu an 33-4 tam 2 kilo yine az gibime geliyor bi ay da nasıl alacak Allah bilir
Mervikk59 Alparslanveannesi27 amin inşallah canım normalden daha fazla tüketicem artık 2 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı güzel haberler alırım inşallah 🤲🏻
Limon06 Mervikk59 galiba faydası var ben 29. Haftada gttım 900 gr dedıler sonra bıraz dıkkatli beslenmeye başladım maden suyu içtim ama bu bır tesadüf oldu hazımsız olduğum için içiyordum vede faydalı dıye kilo için düşünmemiştim 31 deyiz 2 kilo ya yaklaşmış iki günde bir içiyordum bu ara
Mervikk59 Seyhanceren günde 25 ve 30 gr arası alması gerekiyo diye duymuştum canım kişiye ve beslenmeye göre değişebilir tabi
Merve1616 Mervikk59 32.haftada 2000 Gr çıkmıştı.Doktor bebek iri dedi.Boyle iri giderse doguramazsin dedi Korkuttu doktor beni
elifaydinn Merve1616 32 de benimde kızım 2 kilo çıktı kafası ve göbeği 33 haftalık hatta 33+4 falan çıktı ama bana bir sıkıntı yok koca göbekli olacak dedi . Benim zaten mecburi sezeryan belki de ondan birşey demedi