Kızlar bugün tam 10 haftalık hamileyim 3 5 gün önce belirtilerim kayboldu önceden 3 öğün midem bulanır istifra ederdim şimdi nadiren hafif midem bulanıyor ara arada kasık ağrılarım oluyor sabah mide bulantım kesildi bir sorun yoktur dimi korkmaya başladım benimki tüp bebek ( ilk baştan beri doktor kese etrafında minimal kanama gördüğünü söyledi ama hiç kanamam olmadı)