🌿Merhaba! Arkadaşlar ben dün 6 + 1 olarak hastaneye gittim ultrasonla bakıldı. Fakat kesenin görünmediğini söyledi bu normal mi?
Cuma günü tekrar gel dedi. Ben kalp atışını duymak için gittim ama kese bile görünmedi bunu yaşayan var mı. Normalde kanda da beta yüksek çıkıyor ama ultrasonda hala neden çıkmadığını anlamadım. Geç döllenmeden dolayı mı acaba. Bu arada bulantım ve kasık ağrımda var