zumrasmom1 trkgzmakgzl gayet yüksek iyi canım. Hemen kadın doğuma gidersen karından görülebilecek duruma gelmiş bebiş yada kese.
Evremoz trkgzmakgzl bana aile hekimim 6bin de kese gözükür dedi ,benim 5800 dü gördüler yani bugün yarın gitsen karından kesen görüntülenir