Bernasnli eflatun_1 bir bardak suya 3 damla kullanıyorsun diğeri de multivitamin sanırım bende beraber kullanıyorum bide Demir ilacım var
Churcill eflatun_1 ben kahvaltının ortasında ekmeğe damlatıp yiyorum. Decavitle d vitamini ayrı şeyler ikisi kullanılabilir tabiki de
eflatun_1 Bernasnli aynen benimde bu üçü tok karınla kullanılıyor değil mi eşim almışta nasıl kullanıldığını sormayı unutmuş kutunun üstünde sadece 6 damla yazıyor
Aysensrkan yemekten hemen önce ekmeğe 5 damla damlatıp yiyorum sonra kahvaltımı yapıyorum ben sabahları içiyorum. Aç karna olduğu için suya falan damlattığımda suyu yağlı gibi yapıyor midem bulanıyor