Kızlar selam, daha önce başına böyle bir şey gelen var mı bilmiyorum kısaca yaşadığım rezaleti anlatmak istiyorum. E bebek indiriminden geçen hafta süt sağma pompası, gümüş kapak ve göğüs ucu kremi sipariş etmiştim. Kargom birgündekargo diye saçma sapan bir firmaya teslim edildi. Yaklaşık bir hafta ordan oraya gezdi teslim edilemedi falan diye bildirim girildi. Oysa 7/24 açık şirketimin adresini vermiştim teslim edilememe ihtimali mi var? :) 1 hafta sonra kargo elime ulaştı bir de baktım üzerinde bi erkek ismi yazıyor. A101 kargosu falan yazıyor. Şok oldum. Dedim herhalde yanlış kargo geldi bana. Kargo poşetini açtığımda daha da şok oldum çünkü benim süt sağma pompası açılmış, kutusundan çıkartılmış, göğüs ucu kremim çıkartılmış, kutusunda değil. Allah razı olsun bir tek gümüş kapağa dokunmamışlar. Şimdi ben ne yapacağımı kime şikayet edeceğimi bilemedim. E bebek asla konuyla ilgilenmiyor. Elimde kargonun fotoğrafları da var. Farklı bir şey olsa bu kadar önemsemem ama sonuçta çok kişisel şeyler bunlar. Bana bir yol gösterir misiniz lütfen