Nutmeg1 Selam kızlar 14+5 haftadayım dün doktor kontrolüm vardı doktorum %100 dedi cinsiyeti için alışveriş yapmak istiyorum ama bir yandan acaba cinsiyet değişir mi diye tedirgin oluyorum siz böyle bir durum yaşadınız mı?
Bilgelihayat Nutmeg1 arkadaşıma doktoru %90 erkek dedi, detaylı ultrasonda kız olduğunu öğrendiler, bana ilkinde de kız dedi hiç değişmedi, ama ben yinede 5. Aydan sonra yaptım tüm alışverişi
Crnkty Canım benimkine erkek dediler 14 cu haftada iki hafta sonra kız dediler degiseblr acele etme bence