yenibirannis 31 haftalıgız dün akşam başladı arada öyle bi yere baskı yapıp vuruyor ki sanki rahmimden düşüp çıkıp gelcek gibi bi his oluyo normalmi 🙄🙄yaşayan varmı
Patiquin yenibirannis bende 27+1 im aynı şey bende de oldu. Çok korktum bende. Resmen doğum kanalını zorladı tekmeyle. Çıkacak sanmıştım. Ama bir daha öyle yapmadı Allah’a şükür. Sanırım kendilerine yer açmaya çalışıyorlar 🥰
mrvsrcn yenibirannis o bendede oluyor arada doktora sorduğumda popo asagida ondan dedi o pozisyonda olduğunda yapıyor onu artık anlayabiliyorum sürekli değişiyor pozisyonu ayaklarını soktuğunu hissediyorum resmen 😂
Ilosunuz1 yenibirannis ayy bende 30+2 haftadayim bendede oluyor çok aşağıda hissediyorum ama doktor daha doğum pozisyonunu almamis demişti ondan içim rahattı ☺️ ama baskı çok fazla var