Zeyno-123 Kızlar ben sezeryan olmak istiyorum kaçıncı haftada alırlar beni acaba sezeryana şuan 34.haftamdayım
Dynbfofrt Zeyno-123 38olunca alıyorlar hatta ben doktora gttm yarın gel alalm dedi yok yok hocam dedm 39+1 e gün aldm😂
Aseleft Betulozdemir ayy ben de Perşembe sezaryen olacağım tam 38+0 olacak cok heyecanlıyım ve korkuyorum sizinde öyle mi 🥲🥲
Yenianne7 Zeyno-123 Bebeğinin ve senin durumuna göre değişir, ama 38. Haftadan sonra alırlar diye düşünüyorum
Betulozdemir Aseleft ben hiç korkmuyorum sağlık meslek mezunu olduğumdan hic korkum yok ama o an gordutum de kızımı ne hissederim bilmiyorum