Dilek_gms 23+3 haftalık hamileyim. Yüzümde kuruluk ve kaşıntı var. Kaşıdıkça kızarıyo. Sıcaklardan mı ne bilemedim. Bu durumu yasayan var mı ne kullandınız ?
Agg0207 Dilek_gms Yves Rocher in nemlendiricisini kullanıyorum ben düzenli olarak canım birde hergun otacinin gülsuyu ile siliyorum kurumuyo hiç cildim
cokkasmabeabi Dilek_gms benim de her yanım kuruyor aşırı hem de. Yüzümü iyice temizleyip excipal lipo sürüyorum gece o iyi nemlendiriyor
Agg0207 Dilek_gms Yves Rocherin avmdeki kendi mağazasından aldım ama otacı gratiste ve whtasonsta var oradan aldim