Anonim3447 Kubokub orayı bilmiyorum ama Reyap Hastanesinde Nereida hanım var 24 temmuzda doğum yaptım çok memnun kaldım hem doktordan hem hasteden
Eksijelibon Kubokub medilfe bir kere gittim nöbetçi erkek doktora. Beni ölmeden mezera soktu. Cok iyi araştırın doktor cok önemli
mrymnr123 Kubokub Ali Sunay hocaya gidiyorum çok çok memnunum. Doğumum bu ay olacak nasipse kendisiyle
Ayazmom_ Anonim3447 bende o hastaneye gidiyorum ama oyle bir doktor yok esenyurt reyap dimi? 3 tane kadin dogum doktoru var sordum öyle biri yok cikmis olabilirmi ? Bende 4-5 aydir gidiyorum
Anonim3447 Ayazmom_ evet Esenyurt Reyap Hastanesi Nereida hanım ben 24 temmuzda doğum yaptım onun hastasıyım nts odasının yanında odası
bnc Anonim3447 merhaba nereida hanımın yaptırdığı doğumdan memnun kaldınız mı? Bende ona gidiyorum. Çatı muayenesi ne zaman yapti? Vs
mrymnr123 Uduruu 37+4teyim en son perşembe günü gittim hiç öyle bi şey söylemedi şahsen ben yapacağını sanmıyorum doğum başlamadan müdahale edecek bi doktor degil. Doğum alametlerinden biri olduğunca bakarsa bakar diye düşünüyorum