Sum61 Dün sabah alttan muayene olmuştum bu sabah leke geldi benden nişan mı yoksa muayeneden dolayımı anlamadım 38+4 üm
zeynozey Sum61 yok o kadar olmuyor, şortuna geçtiyse ona leke denmez. Kanamamıydı yani? Nişan sümüksü bir yapı ve peçeteye geliyor genelde silince
Sum61 zeynozey sulu şekilde bir lekeydi kan diyemem pıjtılı değil çünkü ama şuan sümğksü şekilde kırmızı geldi sanırım nişan bu duş alıp hastaneye geçerim
zeynozey Sum61 aynen canım. Açılman sancın yoksa eve gönderir ama 37+ larda geldi nişanım benimde açılma sancı yok diye eve geldim😂