Seyma2255 Kızlar 27 haftalık hamileyim dün rutin kan tahlili yaptırdım glukoz açlık şekeri 67 yazıyor yüksek mi değil mi anlamadım ama kırmızı renkte gösteriyor bilgisi olan var mı cuma günü kontrolüm var
BurcuSTopsakal Seyma2255 Düşük olduğu için kırmızıdır canım, fazla olmasından iyidir 😁 sık sık atıştırma yapıyor musun? Aç kalınca elin ayağın titrer mi
Seyma2255 BurcuSTopsakal yok hiç öyle titremem falan olmuyor zaten yediklerime her zaman dikkat eden biriyim hamile olmadan öncede dikkat ediyordum şimdide