ArsaminAnnesi ben 27+1 im ve şimdiden böyleyim 🥺 nefes alış verislerim çok hızlı. Sığınamiyorum. Halbuki gobegimde benim haftamdakilere göre çok küçük. Çarpıntı, mide yanması, bulantısı. Yorgunluk. Bir de oturma pozisyonlarının hiç biri iyi gelmiyor. Oturmanın her türlüsü rahatsız ediyor. Uzanmak iyi geliyor Bi. Şimdiden böyleysem ne yapacağım diye düşünüyorum. Allah’a şükür Risksiz bir gebeliğim var halbuki. Hiç bir iş yapamıyorum hep yatıyorum