Mavisim099 Merhaba kizlar haftaya doğumum var nasipse doktor soru yok boyayabilirsjn dedi ama . Markası koleston bi sorun olmaz dip boya yaptıracağım çok beyazım var osekilde resim çekilmek istemiyorum
ilaydakaraali Mavisim099 Ben ki saç konusunda takıntılı biriyim boyatmadım. Bu kadar bekledim biraz daha direniyorum.Beyazlarımız da hamileliğimizden bize kalan anı olsun bence bekleyin sizde 🤗🫠
minnosanasi Mavisim099 gratiste green therapy diye bir marka var organik sac boyasi ilk hameligimde 3 kez kullandim bi sıkıntı yasamadim kokusu yok gibi ama renk konusunda gercekten basarili 2. Hamileligimde yine 2 kez kullandim 39. Haftada bi daha boyuyicam cunku kendimi iyi hissetmiyorum diplerim gelince. 40 im cikana kadar da boyamayi dusunmuyorum o yuzden dogum oncesi boyuyucam kendimi iyi hissetmek icin.
Kedisevercan Kına yapmayı düşünüyorum ben de. Bakalım nolcak. Boya için de içeriği doğal olanları tercih edin diyorlar
ilaydakaraali Mavisim099 Ben biraz bebeğimi düşündüm ve dedim ki ona zarar verebilirim diren biraz daha 🫣
Kedisevercan Mavisim099 bir kaç ton açık rengini alırsınız. Diğerleri çok fazla kimyasal içeriyor riskli yani. Normalde bile kullanmayın diyorlar
Eylempyrz Ya ben de bu konuda çok kararsızım, ama sadece fotoğraf çekimi için düşünüyorsanız sprey geçici boyalar var aslında beyazları kapatmak için onları düşünebilirsiniz bence
Pinarcey1 Hiçbirşey olmaz artık sona yaklaştık bende yeni boyattım kimse olumsuz bir yorum yapmıyor dr da boyatabilirsin dedi güzel görünmek istiyoruz haliyle 😁
Pinarcey1 Mavisim099 35 hafta iki hafta önce boyattım bende boyatma taraftarı değildim ama araştırdım sordum boyattım en azından psikolojik olarak iyi hissediyorum