Yosun Iyi akşamlar 5+6 haftalık hamileyim dün doktora gittik.ve idrar yolu enfeksiyonu için (urocare) isimli tek kullanımlık 3g GRANÜL ICEREN SAŞE verdi..ilaci daha kullanmadım. Bebeğe zararı olurmu.benim durumumda olan varmı acaba??
Yosun Msalbyrk çok teşekkür ederim cevabınız için. Ilk bebeğimi 12 haftalıkken kaybettim o yüzden çok tedirginim bu gebeligimde .çok sağolun 🤗🤗