kahvesever__ 20 Kasım sanırım sat. 37+5 im bende bastan beri hep bulantı yaşıyorum ama hem sıcaklardan basık havalar hemde hamileliğin sonlarına doğru görülen bulantıya normal diyorlar benimde özellikle son 1 haftadır şiddetli şekilde istifra ve iştahım gözle görülür şekilde kapandı kesinlikle sıcaklar ve son aylarımızdan dolayı Allah kurtarsın kolay doğumlar nasip etsin inşallah bütün annelere 🤲🏼