-Simge- Merhaba, 9 haftalık hamileyim grip oldum iki gündür. Sürekli hapşırıyorum. Bebeğime birşey oluyor mudur? İlaç kullanmıyorum, sıcak içecekler, bol sıvı, çorba tüketiyorum ama sizin verebileceğiniz öneri var mı?
mrvsrcn -Simge- yok canım maalesef bol bol dinlen bende 13. Haftamda yaşamıştım gribi ve iki hafta resmen süründüm öksürükte vardı bende doktor sadece çok zorlanmadan öksür demişti. Bas ağrımda oluyordu dayanamazsan parol iç demişti ama kullanmadım bi şekilde meyvelerle atlattım
-Simge- mrvsrcn ben çok hasırıyorum yani bebeğe bişey olcak diye korkuyorum hapşırmak sorun yaratmaz diyor ama böyle üst üste 2 3 kere hapşırıyorum