Merhaba arkadaşlar, ben normal çok duygusal ve hemen herşeye ağlayabilen biriyim. Hamilelikte bu duygu değişimini ilk zamanlar çok yaşamadım ama sonlara doğru çok yaşamaya başladım. 32. Haftadayım ve herşeye ağlıyorum ama öyle böyle değil içli içli burnum aka aka hayatımda şükür herşey yolunda ailem ve eşim tarafından bir sıkıntım yok ama olur olmadık şeylere saatlerce ağlıyorum sonrada vicdan çekiyorum etrafındakiler kızıyor yapma böyle diye ama o an kendimi tutamıyorum. Hem bebeği hem etrafındakileri üzüyorum benzer şeyleri yaşayan arkadaşlarım var mı? Bu durumun bebeğe etkisi nedir psikolojik olarak çok vicdan yapıyorum hissediyordur diye