Kızlar doğum sonra loğusa korse mi yoksa termal tayt mı hangisini kullandınız ya da kullanmayı düşünüyorsunuz. Sağlık problemlerinden dolayı mecburen sezaryen olacağım. Göbek kalmasını da istemiyorum. Şuan 69 kiloyum doğuma 2 hafta falan var. Sanırım 73le falan doğuma girerim yine 68le falan çıkarım diye düşünüyorum. Öyle çok bi kilom yok yani