@“Betista” bende özele gidiyodum daha sonra gittiğim doktor 6 aydan sonrabakmıyorum dedi bende devlete gittim ikinci gidişimde raporumu aldım. Zaten ilk devlete gidişimde de bişey yapmadılar bilgilerimi alıp bebeğime bakmıilardı sadece doktora da sormuştum ben buraya ikinci defa geliyorum rapor verebiliyor musunuz diye evet veriliyor tabiki dedi ve verdi o gün aniden ben ve eşim şok olduk direk gidip iş yerine verdim ne kadar mutlu olmuştum ya o yorgunluk beni mahfetmişti☺️