Ttsznd Hamilelikte bitki çayı içmek sakıncalı ama ıhlamurda buna dahil mi ? Yani çay yerine ıhlamur içmemde bi sakınca var mı bilgisi olanlar yazabilir mi ?
Cisemm Ttsznd merhaba ben 7 haftalık Ken doktorum bütün bitki çayları yasakladı kesinlikle içmeyeceksin sudan başka birşey tüketme dedi bence sende içme
Denizkizi Ttsznd grip oldugum icin ictim ama son aylarda yasakmis kaslari gevsettigi icin erken dogumu tetikliyormus diye birakmistim
Cismmpoyraz48 Ttsznd Ben grip olduğumda icmistim ıhlamur doktorum 1 bardaktan fazla içme dedi bende 3 gün boyunca birer bardak içtim sonra biraktim su ictim bol bol taze sıkılmış portakal suyu içtim öyle iyileşmistim
BBusraa Ttsznd doktorum bitki çaylarından sadece ıhlamuru içebilirsin demişti 1 bardak kadar. Bazen kızıma yaptıgım zaman oluyor bitiremeyince içiyorum ben. Fazlası herşeyin zarar tabii☺️
Tugba07 Ttsznd bana ada cayi icme dedi doktorum. İhlamur icebilirsin gunde bir bardak felann demişti. Ama kisiden kisiye ve hamilelik durumuna, ayina gore değişir bu durum.
Filizsmh Ttsznd Bende hamileliğin ilk aylarında grip oldum doktorum ıhlamur ve kuşburnunu günde iki bardaktan fazla olmamak koşuluyla içebilirsin pastil alabilirsin demişti. Kullandım ve faydasını gördüm. Adaçayı ve Yeşilçay kesinlikle yasak demişti.
Tugbamete Ttsznd benim doktorum ıhlamur hariç tüm bitki çayları yasak demişti ıhlamurda günde 1 bardağı geçmeyecek
Sinem1912 Bende geçen gün sordum ıhlamur içebilirsin dedi yinede bir bardaktan fazla tüketmeyin bence
Ygtzynp Ben sormadım içtim her sabah ıhlamur ve limon bal içtim bikaç ay.37.haftamdayım herkeste baska etki yapbilir tabii
Ayshrdll Ttsznd bende çok grip oldum hala da oluyorym şuan 23+4 ve hep ıhlamur nane içtim çok şükür hiçte ne kanama ne bişey hiç bişey olmadı. Rezenede geceleri uyuyamadığım için yatmadan içiyorum rahatlatıyor vicudumu.
Ayshrdll Ttsznd evet bebeklerede veriliyor büyükler de içe biliyor uyuma sorununuz varsa tavsiye ederim. Hatta doğum yapınca bebeğe içirmek istemezseniz siz için sütten geçiyor herbişy zaten 🤗