Sekine24 Minikmucize13 bebek 6 haftalıkta görünüyor diye biliyorum ben 4 te gittim keseyi gördüm 6 da bebeği
AleynaResul Minikmucize13 3.hafta da bulanık kese 4.haftada net kese ve kesede hafif hareketlenme 5.haftada kalp atışı duyduk hamdolsun 5 aylığız artık 😊
Minikmucize13 Ozgeee22 benim adetime göre 5+5 di gittiğimde ama doktor kese boyunu 6+5 belirledi. Ama sadece kese görüldü
Minikmucize13 Sekine24 benim adetime göre 5+5 di gittiğimde ama doktor kese boyunu 6+5 belirledi. Ama sadece kese görüldü
Ozgeee22 Minikmucize13 merak etmeyin bebişi görürsünüz bir sonraki gittiğinizde. Belki kese yanlış ölçülmüştür bilemedim açıkçası. İçinizi ferah tutun hiç bir sıkıntı çıkmayacaktır ☺️