Aylanursu 1prensesannesi_ Oh maşallah seninde az kalmış canım sağlıcakla kucağına alırsın inşallah ☺️
1prensesannesi_ Aylanursu Amin inşallah canım nerdeyse bugün sezeryana aliniyordum son anda yırttım 🤭😓
1prensesannesi_ Aylanursu bebeğimin suyu sinirdaymis hareketlerini takip et dedi doktor eğer iki saate hissetmezsen gel dedi o yüzden tamam dedim gönderdi eğer birazcık az olsa direk doğuma alıcaktim dedi
Aylanursu 1prensesannesi_ Şükür sağlıklı olsunda nasıl doğdugunun bir önemi yok yeterki sağ sağlım kucağımıza alalım canım ☺️