Hepinizden allah razı olsun kızlar , arkadasın dediği gibi yatışım yapildi birtane bebeğin torbası yırtılmış, 32-34 hafta arası alınacaklar insallah ozamana kadar dayanırsalar, ciğer geliştirici iğne, antibiyotik vs basladık hayırlısı bakalım🥺 doğuma kadar burdayım gibi