DENIZ_55 nrkrt Bende 9 haftaligim ağrım oluyor ama dinlenince geçiyor kendimi yorunca çok sancim ağrım oluyor doktorda yorma yat dinlen dedi
Yagmure nrkrt bebişim rahmime düştüğünden beni ağrım var hiç gitmedi hatta gebelik testi yaptığımda adet olacağıma o kadar emindim ki ağrılar yüzünden negatifi görüp rahatliyim da adet olim diye yapmıştım şimdi 33+4teyiz bi problem yok 😊
Musemma06 Bu haftalarda normal tabi çok fazla adet ağrısı gibi geçmeyen Bi ağrıysa doktora gidin benim 10. Haftada bitmişti ara ara yine oluyor Bi günde kesile de bilir korkmayın zamanla azalıcaktır 🥰
nrkrt çok teşekkür ederim saolun cevaplarınız için Bende biraz yattım dinlendim geçti kusmam geçmişti yine başladı