Ikrmels benim arkadas dogum yapti 2,3 ay olmasi lazim, sezaryen olmasi gerekiyordu acikcasi kizi baya bekletmisler sanci odasinda durmadan acilma var mi diye alttan muayene de etmisler, prosedur bu sekilde direk sezaryene alamayiz demisler , onun icin onceden gidip gorusun net bilgi alin bence ..