Kızlar merhab 7 +2 haftalık hamileyim keseyi iki hafta önce gördük perşembe günüde kalp atışı için gideceğim ama içimde bir sıkıntı var daha önce iki gebeliğim oldu biri düşük biri kalbi atmadığı için kürtaj oldum tedirginim bu da size de böyle bazen kötü vesveseler geliyor mu uyuyamadım hiç akıl verin lütfen kızlar