Guz06 GünYdın hanımlar , ben 5 gün önce doğum yaptım , gebelik boyunca saçlarım çok uzadı ve rengi kötü oldu , sizce ne zaman kestirmeli ve boyatmalıyım fikirlerinizi bekliyorum