Damlalokum Ben 12 haftalık hamileyim kızlar ve ne yesem dokunuyor şişkinlik yapıyor gaz yapıyor mide yanması problemlerim de çok erken başladı buna bir pratik önerisi olan var mı havalarda çok soğudu yürüyüşe de çıkamıyorum 😔
semrakarahan Damlalokum bende de oluyordu gaz sıkışmasi siskinlik falan doktor yuruyus yapmami onerdi yuruyuste rahatlatiyor