Tugcedalolu Merhaba kızlar 40+4üm Şuan herşey normal ama bebek bir türlü gelmek bilmiyor yalancı sancım bile yok her gün nasıl doğumum başlar diye araştırıyorum sezeryan olmak istemiyorum doğumu başlamasını nasıl tetikleyebilirim
Sibelnogma Tugcedalolu üzülme hastanede başlatıyorlar en kötü sezaryen olmak için bir sebeb değil ilişki ve perine masajı ve spor yer silme siz farketmeseniz de açılma vardır belki benim 1 2 cm oluyor du hep bir muayeneye gidin açıklığınıza baksınlar hemde oda tetikler kafanızı takmayın bü gün yarın doğumunuz olacak en geç ⏰ 🥰🥰
Tugcedalolu Sibelnogma iki gün önce gittim birdaha 15inde gidicem inşallah o güne kadar kendisi gelir bekliyorum 🥰
Esrahmet Sibelnogma 3 hafta önce 40+1 de 2.sezeryanimi oldum 3.5 yaşında kızım var haliyle 1 dk oturamiyordum popomun üstüne doğum temizligimi kendim yaptım ne yer silmesi ne duvar silmesi kaldı . Bırak normal sanciyi yalancı sancı bile çıkmıyordu nts de. Valla olmayınca olmuyor 😳
Tugcedalolu Esrahmet Şuan bende o durumdayım işte bilerek evde temizlik yapıyorum sürekli pilates de yapıyorum sırf tetiklesin diye dün ilişkiye girdim ama daha ne sancı ne nişan tık yok
Sibelnogma Esrahmet suni sancıyla başlamadan olmayabilir tabi. Normal doğum fıtrat gereği zaten devlette mi özelde mi olası acaba