Eşimin dedesi vefat etti ismi Mehmet ben Mehmet ismini sevmiyorum ama koymam lazım gibi bişey eşimde aşırı aşırı istemiyor ama koyalım diyor bende Medine de hz.hamza’ nın kabrinden çok etkilendim Hamza istiyorum çok kararsızım eşimin ailesi baskı yapmıyor koy diye ama beklentileri var ve koymaöı istiyor gibi kayınbabam 😥